diumenge, 10 de gener del 2016

CUMPLEANYS DE L'ILONA

He estat bastant ocupada aquests dies i no he pogut publicar l'entrada de la quedada del día 30 de desembre.
L'Ilona i jo vam quedar un día després del seu cumpleanys, el 29 de desembre va fer els seus esperats 12 anys! Per aquest motiu, en aquesta quedada vam fer de cuineres i vam fer dos pastissos
La idea principal era fer només un però vam tenir un petit problema amb la base i no estàvem segures de que sortís bé, llavors vam fer un altre per si un cas. Vam tenir sort i al final ens van sortir bé els dos, vam posar una espelma a cadascú i llavors varem berenar, vam menjar moltíssim! Imagineu-vos, dos pastissos per nosaltres soles... però es clar va sobrar i se'n va emportar perquè el provéssin els seus germans, i jo també em vaig quedar una mica perquè el provés el meu germà.
Els pastissos eren un d'Oreo i l'altre de Chips Ahoy, la veritat es que estàven boníssims! El meu preferit va ser el d'Oreo i el de l'Ilona va ser el de Chips Ahoy. 


Ja que no he pogut publicar abans, us desitjem a tots un feliç any nou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada