dissabte, 14 de novembre del 2015

CAMÍ DE RONDA DE S'AGARÓ

Com vaig publicar a l'entrada d'ahir, avui l'Ilona i jo hem anat a fer el camí de ronda de S'Agaró.
Ens ho hem passat molt bé! Mentre feiem el camí hem vist unes escales que baixaven a una cala on hi havien eriços i els hem intentat agafar però estàven ben enganxats i ens feia cosa punxar-nos així que els hem deixat estar.
Llavors aquest passeig que hem fet ens ha servit per conèixer-nos l'una a l'altre, i només fa un dia que la conec i ja li estic agafant molt de carinyo! A més a més, des de que ens vam conèixer, ahir a la festa, ens vam donar els números de telèfon i parlem per la coneguda xarxa social WhatsApp i també ens seguim mutuament a Instagram on penjem les nostres fotos juntes.
Els diferents paisatges del camí de ronda ens ha permet fer-nos fotos maquíssimes, i a més amb el bon día que feia ha sortit tot rodó!
Ja hem planejat la propera sortida, anirem a fer la Ruta de les Fonts del meu poble, a Castell d'Aro, estic segura que li agradara moltíssim i també ens farem moltes fotos ja que a les dues ens encanta fer-nos i sobretot, les "selfies" que estan tant de moda!



2 comentaris: