divendres, 11 de desembre del 2015

ERMITA DE SANT ELM

El passat dimecres 9 de desembre l'Ilona i jo vam anar a l'Ermita de Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols, ens vam fer unes quantes fotos per allà, vam admirar les vistes, i a més a més, vam veure l'ermita per dins. Però no vam entrar, això ens va fer molta pena perquè ens hagués agradat! Per això ens vam conformar en mirar per les finestres i amb la llanterna del mòbil inspeccionar tota l'ermita per l'interior.
Llavors vam anar a Castell d'Aro i li vaig ensenyar la meva casa, i li vaig presentar al meu pare i al meu germà. Amb el meu germà es va mostrar molt tímida ja que tenen gairebé la mateixa edat i estàven els dos nerviosos, però es van caure molt bé! A l'Ilona li va agradar molt la meva habitació i em va preguntar sobre totes les fotos que tenia penjades (que no són poques).
Seguidament vam anar a Platja d'Aro, concretament al Parc d'Aro i vam anar a mirar sabates al Merkal Calzados ja que feien una oferta que estava bastant bé i als pares de l'Ilona els hi interessava, llavors van venir els seus pares i vaig veure per primera vegada als seus germans, són molt macos!
Com la setmana passada no vam quedar, ho recuperem aquesta setmana i avui a la tarda quedarem i anirem a Torre Valentina, a Sant Antoni de Calonge.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada