divendres, 11 de desembre del 2015

TARDA A CASTELL-PLATJA D'ARO

Aquests dies he estat bastant ocupada, a més a més, també em vaig posar malalta, per això no he fet les entrades abans.
El dissabte dia 28 de novembre, L'Ilona i jo vam quedar i ens ho vam passar molt bé! Primer vaig anar a casa seva a buscar-la i vam anar al Museu de la Nina de Castell d'Aro. A la planta baixa del museu hi havia nines d'arreu del món però no vam veure cap nina típica d'Ucraïna, però l'Ilona em va comentar que eren semblants a les de Rússia. També hi havien nines fetes a mà, concretament de ganxet i una col·lecció maquíssima de la Barbie. Llavors a la primera planta hi havien nines més antigues. Ens va agradar molt, però la visita no va acabar aquí!
Seguidament, vam anar al Castell de Benedormiens a veure si hi havia alguna exposició i vam tenir la sort que hi havia l'exposició d'un artista italià anomenat Tindaro Calia, el qual feia uns retrats al·lucinants. A dalt hi havia diferents figures i quadres (alguns eren de Castell i Platja d'Aro) fets per altres artistes però ens va sorprendre una petita sala plena de nines gegants que estaven exposades per celebrar els 15 anys del Museu de la Nina.
Creieu que vam tenir bastant? Doncs no. Després d'haver visitat el Castell de Benedormiens li vaig ensenyar l'església del poble, tot i que estava tancada. Llavors vam agafar el cotxe i vam marxar a Platja d'Aro, tres grups diferents feien la batucada pel poble, i van haver uns que ens van agradar moltíssim ja que anaven disfressats de follets. Aquesta batucada va durar una hora sencera i nosaltres anàvem mirant però també vam entrar a moltíssimes botigues. Llavors quan estava a punt d'acabar la batucada vam anar a la plaça de la vila a veure l'encesa de llums de nadal, va ser molt maca. Vam tenir un dia complet, però molt divertit!




























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada