dilluns, 22 de febrer del 2016

CARNAVAL!!

L'Ilona m'havia comentat que a ella li hagués agradat molt anar amb una colla de carnaval, i jo estic apuntada a una que es diu: Anem de Conya.
Llavors, el dia 7 de febrer es celebrava la rua de Santa Cristina d'Aro i l'Ilona va poder desfilar amb mí, li vaig aconseguir un polar de la colla a ella i a un amic meu de Mataró que va passar aquell cap de setmana amb mí, es van caure molt bé mutuament!
Ens ho vam passar molt bé, vam estar a dalt de la carrossa cantant i ballant, i quan vam acabar de desfilar vam veure unes quantes carrosses més que desfilaven.
Quan anàvem cap al cotxe també vam aprofitar per anar a una tirolina que hi ha a un parc d'allà, ens ho vam passar genial!
A més a més, el dia 5 de febrer es celebrava la rua a Sant Feliu de Guíxols i em vaig trobar a l'Ilona i les seves amigues!





A la rua de Sant Feliu de Guíxols

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada